Thursday 3 October 2013

♥ pening kepala




Assalamualaikum dan hyeee :)

Sejak kebelakangan ini aku kerap pening kepala + loya. aku tak tahu kenapa.aku mula perasan yang aku pening kepala ni masa final exam hari tu.tak kan aku stress sebab sepanjang aku exam aku tak stress langsung..bilalah nak sihat ni.aku tak tahan menahan pening kepala ni.buat masa sekarang aku tak ambil pape ubat sebab aku takut effect ubat tu nanti.Ada setengah cakap kalau ambil panadol boleh buat mandul.tuh yang aku takut.aku akan cuba tahan je ni.

cik shepet suruh aku pergi hospital,bukan tak nak pergi nanti check entah apa apa,lepas tu bagi ubat paracetamol je then mesty tanya " bila akhir period" doc ingat aku pregnant ke apa ni.tuh yang tak nak pergi hospital.kalau pergi klinik nanti bayar mahal kot! hurghhh

sebenarnya,aku takut kalau kena migrain.yela kalau kene migrain susah lah sebab ia akan efek pada study aku nanti dan kejap kejap sakit kepala..hmm hopefully aku akan cepat sembuh.

No comments:

Post a Comment

♥ Dikecewakan lagi

Hai dan Assalamualaikum.. Setahun juga aku tak update cikbabybelog aku ni. Memang tak de masa nak on laptop ni. huhu. Entry kali ini ...